(32) 707 47 64
Kom. 505 009 369
e-mail info@beckermanntravel.pl
Gadu-GaduBiuro Gadu-GaduJola
Pokoje, Apartamenty, Domy,
Hotele i Rozrywka w Polsce
Chcesz otrzymywać
najlepsze oferty
dodaj e-mail
Przed Podróżą


 


LOTNISKO

Na lotnisku musicie Państwo stawić się min. 2 godziny przed wylotem

Po przybyciu na lotnisko prosimy odnaleźć przedstawiciela organizatora/touroperatora wyjazdu, od którego otrzymacie Państwo pakiet wyjazdowy, który zawiera vouchery na pobyt w hotelu i bilety lotnicze (proszę nie wyrzucać otrzymanych pakietów po przybyciu na miejsce urlopowe/hotelu – często w pakiecie znajduje się bilet powrotny)

 

ODPRAWA BAGAŻOWA

Podczas odprawy bagażowej należy przedłożyć paszport lub dowód osobisty (kraje UE) oraz bilet, voucher lub numer rezerwacji (niezbędne dokumenty otrzymali Państwo od przedstawiciela organizatora na lotnisku).

Na taśmie obok pracownika lotniska należy umieścić bagaż główny (zależnie od przewoźnika – od 15 kg do 20 kg).
Państwa bagaże zostaną oklejone przez pracownika lotniska.

Torba powinna być przez Państwa zabezpieczona – kłódka, zamek szyfrowy itp., warto dodać widoczny kolorowy wyróżnik – taśma, wstążeczka – ułatwia to odnalezienie własnego bagaży na pasie transmisyjnym.
Torba powinna mieć zawieszkę z Państwa danymi adresowymi i numerem telefonu.

Waga bagażu podręcznego nie może przekraczać 5 kg.

W bagażu podręcznym nie mogą znajdować się: ostre przedmioty-noże, nożyczki, pilniczki.

Pełna lista przedmiotów zabronionych do przewozu w bagażu podręcznym dostępna  na stronie internetowej:

http://www.lotnisko-chopina.pl/content/departure/pl/readbefore.php

Do bagażu podręcznego warto zapakować wartościowe przedmioty- laptopy, aparaty fotograficzne, kamery,
konsole do gier, odtwarzacze muzyki.

 

KONTROLA BEZPIECZEŃSTWA

Podczas kontroli bezpieczeństwa należy umieść wszystkie przedmioty metalowe: klucze, zegarki, paski, telefony komórkowe, walkmany, bilon, itp., w kuwetach i położyć je na taśmie urządzenia prześwietlającego wraz z całym bagażem podręcznym. W większych kuwetach dobrze jest umieścić wierzchnie okrycie: kurtki, marynarki, żakiety.
Ułatwi to i przyspieszy kontrolę bezpieczeństwa.

Jeżeli podczas kontroli bezpieczeństwa funkcjonariusz znajdzie przedmioty, których nie można wnosić na pokład samolotu zostaną one wyrzucone – dotyczy to również napojów w oryginalnych opakowaniach producenta powyżej 100 ml.

Przepisy dotyczące napojów dla dzieci odnajdą Państwo w liście przedmiotów dozwolonych
do wniesienia na pokład samolotu – lista dostępna na

http://www.ulc.gov.pl/_download/ochrona_i_ulatwienia/Biala-lista_alfabetycznie_10082009.pdf

Podczas kontroli bezpieczeństwa mogą Państwo zostać poddani kontroli osobistej.

Po kontroli bezpieczeństwa należy przejść do odprawy paszportowej. Funkcjonariusze służb granicznych
dokonają sprawdzenia Państwa paszportu.

 

 

ODPRAWA BILETOWA

Po odprawie paszportowej przejdą Państwo do hali wylotów, gdzie należy oczekiwać na wezwanie do stawienia się
do odprawy biletowej.

Na bilecie lub na tablicach informacyjnych lotniska odnajdą Państwo informację, przy którym wyjściu (GATE) nastąpi odprawa.

Pracownikowi lotniska należy przekazać bilet lotniczy, pracownik lotniska oderwie jedną część biletu, druga część
biletu zostanie Państwu zwrócona.

Bilet zawiera informację o numerze rzędu w samolocie oraz numer fotela.

W zależności od lotniska – zostaną Państwo dowiezieni autobusami do samolotu lub przejdą Państwo do niego
samodzielnie poprzez rękaw.

 

SAMOLOT

Po zajęciu miejsca w samolocie i ulokowaniu bagażu podręcznego w luku

                                 zostaną Państwo przeszkoleni przez załogę samolotu w kwestiach bezpieczeństwa lotu.

Proszę nie zapomnieć o wyłączeniu wszystkich urządzeń, w szczególności telefonów komórkowych.

W zależności od przewoźnika na pokładzie może być serwowany posiłek lub napoje. Zawsze istnieje możliwość zakupu napojów lub jedzenia na pokładzie samolotu (ceny są jednak bardzo wysokie).

 

PRZYLOT

Po przylocie należy udać się do odprawy paszportowej.

W Turcji i Egipcie wizę zakupuje się na lotnisku, po wypełnieniu odpowiedniego druku.

Jeżeli w czasie Państwa urlopu nie zamierzają Państwo opuszczać Półwyspu Synaj (Egipt - Sharm El Sheikh,
Taba, Nuweiba, Dahab) mogą Państwo skorzystać z bezpłatnej wizy – SINAI ONLY.

UWAGA! Decydując się na wizę Sinai o­nly nie możecie Państwo skorzystać z następujących wycieczek:

- do Kairu
- do Luxoru
- kolorowy kanion
- na Ras Mohammed (drogą lądową)
- do Hurghady
- na rejs statkiem po Nilu
- do klasztoru Św. Katarzyny

Powyższa wiza uprawnia jedynie do poruszania się po terenie Synaju, a nie po terytorium całego Egiptu. Osoby udające się na wycieczkę objazdową do Jordanii, Syrii lub Izraela mogą skorzystać z wizy sinai only, a w przypadku chęci skorzystania z w/w wycieczek powyższą wizę mogą wykupić przy powrocie do Egiptu z wycieczki objazdowej
(chętni muszą zgłosić ten fakt rezydentowi podczas spotkania informacyjnego).

Proszę pamiętać, że decydując się na wizę Sinai o­nly nie będzie możliwości wykupienia normalnej wizy podczas pobytu.

Z paszportem i wnioskiem wizowym należy podejść do stanowiska funkcjonariusza, który dokona kontroli Państwa dokumentów.

 

ODBIÓR BAGAŻU

Po odprawie paszportowej należy udać się po odbiór bagażu.

W przypadku zagubienia lub uszkodzenia Państwa bagażu należy zgłosić ten fakt natychmiast pracownikom
lotniska, wypełniając koniecznie formularz PIR (Property Irregularity Report).

 

TRANSFER DO HOTELU

Po odebraniu bagażu należy skierować się do wyjścia z lotniska, gdzie będzie na Państwa oczekiwał rezydent – przedstawiciel biura organizatora. Rezydent wskaże Państwu autokar, który przewiezie Państwa do wybranego hotelu.

Szczególnie w Egipcie (Sharm el Sheikh) wyjątkowo nachalnie będą Państwo nagabywani o „bakszysz” za umieszczenie bagażu w luku autokaru. 1 $ jest wystarczającym napiwkiem za usługę, mogą Państwo również samodzielnie umieścić bagaż w luku.

Po dotarciu do wybranego hotelu następuje proces meldunku. Rezydent biura jest zobowiązany pomóc Państwu w ewentualnych problemach – np. wypełnienie karty meldunkowej. Państwa paszporty mogą zostać zatrzymane przez recepcjonistę w celu wykonania ich kopii (proszę pamiętać, o odebraniu paszportów w dniu następnym!). Jeżeli wykupili Państwo ofertę all inclusive – Recepcjonista powinien założyć Państwu opaskę na nadgarstek. Opaska ta informuje pracowników hotelu o przysługujących Państwu przywilejach. Rezydent powinien przekazać Państwu podstawowe informacje o hotelu:
rozmieszczenie restauracji, godziny posiłków oraz termin i godzinę spotkania organizacyjnego.

Na spotkaniu organizacyjnym rezydent powinien przekazać Państwu swój numer telefonu, wskazać miejsce w lobby hotelowym, w którym znajduje się tablica ogłoszeń danego organizatora. Powinien również przekazać istotne informacje na temat miejsca Państwa pobytu: wskazać sklepy, poinformować o lokalizacji bankomatów, aptek, przekazać ceny przejazdów taksówkami. Poinformować, co należy zrobić w przypadku nagłych wypadków.

Na tablicy ogłoszeń należy sprawdzić dzień przed planowanym powrotem godzinę transferu na lotnisko i wylotu do kraju.

Doba hotelowa kończy się o godzinie 12-ej. Jeżeli Państwa wylot przewidziany jest na późne godziny wieczorne lub nocne, istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej, za dodatkową opłatą. (Warto przedłużyć dobę hotelową – np. jeden pokój na kilka osób – pozwoli to Państwu na przechowanie bagaży, korzystanie z plaży, prysznica itp. – dlatego warto odłożyć pieniądze już na początku wyjazdu). O wszelkie szczegóły dotyczące dnia wylotu należy zapytać się rezydenta.

Hotel nie ingeruje w to ile z doby wykorzystuje klient. Dotyczy to również posiłków. Np. 7 dób hotelowych nie zawsze obejmuje 7 śniadań i 7 obiadokolacji. Może się tak zdarzyć szczególnie w przypadku późnych przylotów lub wczesnych wylotów. W takim przypadku nie przysługuje żadna rekompensata. W gestii hotelu leży to, czy przygotuje w zamian suchy
prowiant lub dodatkowy posiłek w innym dniu.
Rezydent powinien przekazać Państwu podstawowe informacje o hotelu: rozmieszczenie restauracji,
godziny posiłków oraz termin i godzinę spotkania organizacyjnego.
Na spotkaniu organizacyjnym rezydent powinien przekazać Państwu swój numer telefonu, wskazać miejsce w lobby hotelowym, w którym znajduje się tablica ogłoszeń danego organizatora. Powinien również przekazać istotne informacje na temat miejsca Państwa pobytu: wskazać sklepy, poinformować o lokalizacji bankomatów, aptek, przekazać ceny przejazdów taksówkami. Poinformować, co należy zrobić w przypadku nagłych wypadków.
Na tablicy ogłoszeń należy sprawdzić dzień przed planowanym powrotem godzinę transferu na lotnisko i wylotu do kraju.

 

PROSIMY NIE ZAPOMNIEĆ O:

       -  dokumentach – paszport\dowód osobisty, wiele krajów wymaga paszportu ważnego 6-12 miesięcy po dacie
powrotu oraz wolnych stron w paszporcie na wizy i pieczęcie (pieczęć wjazdowa do Izraela w paszporcie
całkowicie uniemożliwi Państwu podróż do Syrii, Arabii Saudyjskiej, Libanu, Iranu, Iraku, Libii – konieczna
jest wymiana paszportu)
- telefonie komórkowym z aktywną funkcją roaming, jednocześnie prosimy pamiętać, że rozmowy telefoniczne wykonywane z odległych krajów są bardzo kosztowne i lepiej porozumiewać się z krajem przy pomocy sms-ów
- ładowarce do telefonu, baterii i akumulatorów, kartach pamięci do aparatów fotograficznych
- adapterze do gniazdek elektrycznych (Izrael, Wielka Brytania)
- lekach, jeżeli przyjmują je Państwo stale
- kieszonkowych rozmówkach angielskich.

 

SZCZEPIENIA

Lista krajów objętych obowiązkowymi szczepieniami znajduje się na

http://www.pis.lodz.pl/wieruszow/dokumenty/szczepienia%20przed%20wyjazdem%20za%20granice.pdf

Szczepienia należy wykonać w stacjach sanitarno-epidemiologicznych.

 

OPIEKA MEDYCZNA W CZASIE URLOPU

W kraju docelowym zalecamy ostrożność w jedzeniu i piciu, gdyż miejscowa flora bakteryjna różni się od tej, do której są Państwo przyzwyczajeni. Kuchnie egzotyczne różnią się znacznie od polskiej w sposobie przyrządzania i w składnikach,
a wraz ze zmianą klimatu i wody może to powodować dolegliwości żołądkowe.

Na plaży trzeba pamiętać o kremach do opalania z wysokim filtrem UV, okularach słonecznych oraz nakryciu głowy,
podczas przebywania na słońcu.
Należy także być ostrożnym w stosunku do egzotycznej fauny, zwłaszcza owadów, które mogą dostać się wszędzie, zwabione np. żywnością pozostawioną w pokojach. Dlatego radzimy Państwu przed wyjazdem zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze lekarstwa, które mogą okazać się niezbędne przy problemach zdrowotnych: środki przeciwko insektom, środki zapobiegające niestrawności i problemom żołądkowym, środki przeciwgorączkowe i przeciwbólowe oraz medykamenty używane przez Państwa w przewlekłych schorzeniach. Warto zabrać je ze sobą, ponieważ w zagranicznych aptekach lekarstwa występują
pod innymi nazwami niż w kraju.

W nagłym przypadku, gdy zachodzi konieczności wizyty u lekarza, hospitalizacji lub specjalistycznej opieki, klient jest zobowiązany zgłosić to telefonicznie rezydentowi oraz ubezpieczycielowi. Numery telefonów do ubezpieczyciela oraz numer polisy ubezpieczeniowej znajdą Państwo w dokumentach podróży. W większości hoteli znajdują się gabinety lekarskie, w których w wyznaczonych przez hotel godzinach dyżuruje lekarz i/lub pielęgniarka. W przypadku konieczności skorzystania z pomocy lekarskiej należy przekazać informację recepcji hotelowej i skontaktować się z rezydentem. Przeważnie w przypadku odpłatności do 100-150 euro lub dolarów – są Państwo zobowiązani do pokrycia płatności na miejscu. Należy zachować wszystkie rachunki i po powrocie do kraju zgłosić żądanie do ubezpieczyciela o zwrot poniesionych kosztów.
UWAGA!!! (osoby z chorobami krążenia należy koniecznie wykupić dodatkowe ubezpieczenie od chorób przewlekłych)!!

Często podczas pobytu w Egipcie turyści cierpią na zaburzenia żołądkowo-jelitowe związane ze zmianą flory bakteryjnej. Lekarze zalecają, by kilka tygodni przed planowanym wyjazdem zacząć zażywać regularnie lakcid. Najskuteczniejszym lekiem na tzw. zemstę faraona jest ANTINAL (czyli nifuroksazyd)– dostępny w egipskich aptekach w cenie 5 funtów egipskich – około 7,50 PLN.


WALUTA/KARTY PŁATNICZE

Przy wyjazdach zagranicznych ważne jest posiadanie dolarów lub euro w jak najmniejszym nominale (banknot 1$ i moneta 1 EURO), w celu wręczania napiwków.

Napiwki można zostawiać również w pokoju hotelowym, osoba sprzątająca pokój na pewno znajdzie napiwek, a Państwo być może po powrocie do pokoju znajdą niespodziankę wykonaną z ręczników i kwiatów.

Jeżeli zamierzają Państwo korzystać z bankomatów warto posiadać karty z różnych banków. Zasady bezpieczeństwa używania kart płatniczych są identyczne, jak w kraju.

Można wymieniać dolary lub euro na walutę danego kraju – w recepcji hotelowej lub w kantorze, jednak lepiej nie wymieniać dużych kwot. Jeżeli nie wykorzystają Państwo całej kwoty – przy ponownym zakupie walut wymienialnych-
stracą Państwo na różnicy kursowej.

 

UBEZPIECZENIE

Organizator wyjazdu jest zobligowany do ubezpieczenia kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków. Jeżeli są Państwo zainteresowani wykupieniem szerszej opcji ubezpieczenia (wyższa kwota ubezpieczenia, choroby przewlekłe) lub specjalistycznego ubezpieczenia – sporty ekstremalne – prosimy o przekazanie takiej informacji przy zawieraniu umowy.

 

UBEZPIECZENIE KOSZTÓW REZYGNACJI PODRÓŻY

Istnieje możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji podróży (tylko w momencie podpisywania umowy). Koszt takiego ubezpieczenia, to zależnie od organizatora od 2 do 5 procent ceny imprezy. Proszę jednak pamiętać, iż skorzystać z tego ubezpieczenia można jedynie w wyjątkowych przypadkach: udokumentowana choroba uczestnika wyjazdu lub osoby najbliższej, hospitalizacja (której nie można było przewidzieć w dniu zawarcia ubezpieczenia). Szczegółowe warunki znajdą Państwo w warunkach ubezpieczenia.

 

PO POWROCIE

Będziemy niezwykle wdzięczni za przekazanie nam wszelkich uwag dotyczących Państwa wyjazdu. Każda uwaga pozwoli nam na podniesienie jakości świadczonych usług.

Prosimy również o dostarczenie zdjęć z Państwa podróży, jeżeli wyrażą Państwo zgodę – umieścimy je na naszej stronie internetowej oraz w pokazie zdjęć naszych Klientów wyświetlanym w biurze podróży Beckermann Travel

 

 

Każdy turysta oglądający ofertę wyjazdu na wakacje styka się z różnymi pojęciami, które nie do końca są dla niego zrozumiałe.


OGÓLNE POJĘCIA:

 

touroperator – organizator imprezy turystycznej.
agent – prawny reprezentant touroperatora uprawniony do zawierania umów-zgłoszeń z klientem/uczestnikiem – imprezy turystycznej.
cena obejmuje/zawiera – wszelkie świadczenia zawarte w cenie podstawowej imprezy turystycznej.
cena nie obejmuje/nie zawiera – świadczenia, których nie zawiera cena podstawowa. Niektóre z nich mogą być obowiązkowo płatne.

WYŻYWIENIE:

 

AI/ALL (allinclusive) - wszystko w cenie: śniadania, obiady, kolacje, przekąski między posiłkami, napoje bezalkoholowe, regionalne alkohole itp. Należy pamiętać, iż zawartość pakietu allinclusive określony jest przez konkretny hotel
HB/HP (half board) - wyżywienie dwa razy dziennie - śniadanie i obiadokolacja. Napoje do obiadokolacji są zazwyczaj dodatkowo płatne
FB (full board) - wyżywienie pełne - trzy razy dziennie: śniadanie, obiad, kolacja
BB (bed & breakfast) - wyżywienie raz dziennie – śniadanie
OV - bez wyżywienia
BV - bez wyżywienia

 

 


STANDARD OBIEKTU:

 

** - hotele, pensjonaty i apartamenty z podstawowym wyposażeniem;
*** - hotele, pensjonaty i apartamenty klasy średniej;
**** - hotele, pensjonaty i apartamenty klasy średniej o podwyższonym standardzie;
***** - obiekty najwyższej klasy, z doskonałą obsługą i wyposażeniem.

RODZAJE POKOI:

SGL – pokój 1-osobowy
DBL – pokój 2-osobowy
TRPL – pokój 3-osobowy
mono – apartament z jedną sypialnią
bilo - apartament z dwoma sypialniami
trilo – apartament z trzema sypialniami
apartament – składa się z reguły z pokoju dziennego z aneksem kuchennym oraz osobnej sypialni (lub kilku sypialni)
mezoneta – dwupoziomowy apartament
suit – pokój z oddzieloną częścią sypialną
studio – pokój dzienny, sypialnia oraz aneks kuchenny w jednym pomieszczeniu



REZERWACJA I ZWIĄZANE Z NIĄ DOKUMENTY:

 

rezerwacja wstępna – wstępne zgłoszenie udziału w imprezie turystycznej, zapytanie o dostępność miejsc. Nie zobowiązuje do rezerwacji ani do ponoszenia jakichkolwiek kosztów, nie stanowi również gwarancji wyjazdu
rezerwacja pełna – następuje po podpisaniu umowy-zgłoszenia przez obie strony (klienta/uczestnika imprezy turystycznej i organizatora tej imprezy lub agenta, który go reprezentuje) oraz przyjęciu jej przez touroperatora
voucher – dokument, na podstawie którego turysta otrzymuje określone w nim świadczenia w trakcie wyjazdu
umowa-zgłoszenie – dokument, umowa zawierana między klientem/uczestnikiem imprezy turystycznej, a jej organizatorem. Zawiera takie informacje jak termin i nazwa imprezy, dane uczestników, rodzaj i miejsce zakwaterowania, świadczenia, cenę
warunki uczestnictwa – warunki ustalane przez organizatora imprezy turystycznej, dotyczące zasad, na jakich zawierana jest umowa-zgłoszenie między klientem/uczestnikiem imprezy turystycznej, a touroperatorem. W warunkach uczestnictwa zawarte są miedzy innymi terminy oraz forma płatności za imprezę, informacje dotyczące ubezpieczenia, procedury reklamacyjnej, anulacji imprezy przez klienta lub organizatora itp.

UBEZPIECZENIE TURYSTYCZNE (szczegółowe warunki ubezpieczenia określa dane towarzystwo ubezpieczeń):

 

KL – ubezpieczenie od kosztów leczenia (pokrycie kosztów leczenia); wysokość składki zależy od wysokości sumy ubezpieczenia. Ubezpieczenie od kosztów leczenia jest obowiązkowe w przypadku wyjazdów zagranicznych i zazwyczaj jest zawarte w cenie imprezy. W niektórych przypadkach jest dodatkowo płatne
NNW – ubezpieczenie od następstw niebezpiecznych wypadków (wypłata świadczenia związanego z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu); wysokość składki zależy od wysokości sumy ubezpieczenia. Ubezpieczenie od następstw niebezpiecznych wypadków jest obowiązkowe w przypadku wyjazdów zagranicznych i zazwyczaj jest zawarte w cenie imprezy. W niektórych przypadkach jest dodatkowo płatne
pakiet SKI, pakiet narciarski – ubezpieczenie przeznaczone dla narciarzy, obejmuje zdarzenia powstałe na skutek amatorskiego uprawiania narciarstwa lub snowboardu. od kosztów rezygnacji - ubezpieczenie kosztów odwołania uczestnictwa w zagranicznej imprezie turystycznej lub wcześniejszego z niej powrotu
od chorób przewlekłych – ubezpieczenie od zaostrzenia lub powikłania chorób przewlekłych
polisa ubezpieczeniowa uczestnika – zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW
polisa ubezpieczeniowa organizatora – stanowi gwarancję dla klientów touroperatora w razie utraty płynności finansowej (finansowanie powrotu turystów do kraju, wypłata odszkodowań)

RODZAJE OFERT:

 

first minute – oferty zawierające zniżkę za wczesną rezerwację lub/i dodatkowe bonusy z tego tytułu (najczęściej wycieczki w cenie). Pojawiają się wraz z nową ofertą danego touroperatora
last minute – oferty tego typu pojawiają się na około tydzień przed datą wylotu i charakteryzują się bardzo korzystną ceną (im bliżej daty wylotu, tym niższa cena)
katalogowa - oferty tego typu nie zawierają zniżek

DOPŁATY:

 

opłata lotniskowa – obejmuje podatki i opłaty ustalane przez konkretne lotnisko i doliczana jest do ceny biletu przy jego zakupie
dopłata paliwowa – opłata spowodowana wzrostem cen paliw na świecie
obowiązkowe ubezpieczenie - zgodnie z ustawą o usługach turystycznych każdy klient biura turystycznego biorący udział w imprezie turystycznej organizowanej przez touroperatora musi posiadać ubezpieczenie KL i NNW
dojazd antenowy - w przypadku wyjazdów autokarowych, dojazd z wybranych miast do miejsca, z którego odbywa się wyjazd główny


 

Zamów online Jak Rezerwować Nasi partnerzy Płatności Regulamin O Nas Dojazd Kontakt
Wykonanie KSI Media Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu. Prezentowane na stronie treści nie stanowią oferty handlowej.
Biuro podróży Ruda Śląska,BECKERMANN TRAVEL,oferujemy wakacje w najciekawszych zakątkach świata, oferty first i last minute, wczasy, tematyczne kolonie i obozy, wycieczki, wyspy, rejsy, samolotem, autokarem oraz dojazd własny, wyjazdy na narty, egzotyka. Turcja Egipt Tunezja Maroko Cypr Kreta Rodos Korfu Zakynthos Kos Grecja Włochy Bułgaria Czarnogóra Chorwacja Hiszpania Albania Sycylia Fuerteventura Teneryfa Hiszpania Cypr Lanzarote Costa Brava Madera Majorka Gran Canaria Chiny Fiordy Kenia Emiraty Kuba Bali Tajlandia Sri Lanka Meksyk Dominikana Karaiby Rzym Moskwa Paryż Petersburg Istambuł oraz wiele innych ciekawych i wspaniałych miejsc. Serdecznie zapraszamy do naszego biura aby zapoznać się z bogatą ofertą na sezon 2013/2014. Gwarancja najniższej ceny.